Träna och sånt

Det där med träning har aldrig varit min stora grej men vill ju komma igång med det ju.
Ja visst sommar tid så ser jag ju till och springa. Men att komma tillbaka till gymmet har varit svårt för mig , började bra när jag började med det igen men efter att jag varit sjuk och hade lite ledigt från träningen så är det bara sååå svårt och komma tillbaka till det ingen motivation. Eller jo motivationen finns där men inte när jag kan och vill utan den kommer när jag inte kan gärna mitt i hårda arbetspass.


Men nu Jä**ar ska det börjas!

Lönen kom in på kontot idag o motivationen vakna jag med och snart är det ju endå ju och alla andra börjar ju så skämset med och träna efter julen för och bli snygga till sommaren.
Jag ska se till och vara snygg och tränad innan dess. Bli massa hemma träning , sen ska jag se till att jag går o trännar. Kommer ju inte vara så lång bit till gymmet när jag väl flyttat in till stan:D

Så minna vänner hoppas jag har erat stöd och att ni får lite motivation själva.





BTW vad är era tränings vaner???


Kommentarer
Postat av: josefin

försöker träna 4 gånger i veckan, men det är svårt när livet kommer mellan. om man är sjukt seg, eller om man är trött efter en lång dag. min motivation är mest hur nöjd o stolt jag är efteråt. :) it works duuude.

2010-11-25 @ 08:55:31
URL: http://josefinerlin.blogg.se/
Postat av: Jack

Försök att gå till gymmet tre gånger i veckan, och se till att du alltid inleder veckan med ett träningspass. Det sätter tonen för resten av veckan. Vidare är det bra att få in rutiner - gör armhävningar och situps varje morgon för stärkt kropp och självförtroende. ;-)

2010-11-25 @ 13:03:30
Postat av: stefan

Ska du se ut som killen på bilden eller? det skulle jag tänka mig att se ut innan sommaren.

2010-11-25 @ 17:38:07
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0