Början på tankar från den vänstra sidan!

Jaha då har jag med börjat blogga, känns lite konstigt med tanke på att jag inte sett mig som någon bloggare alls.
jag har ju inte tiden till det och jag har väl inte ett sååå intressant liv heller, men va f*n! Kan ju vara skoj och få ur sig lite och kan man få lite feedback så varför inte.

Som jag sa så har jag just börjat och kan inte något om det här med o göra iordning bloggen så ni få som läser det här får gärna tipsa mig om hur man gör.


Men det är ju alltid en början med lite text o bilder ;)



(Bilden är tyvärr från förra somanren när jag för första gången raka av mig håret, men det vissar ju vem som skriver här)


Kommentarer
Postat av: stefan

välkommen

2010-11-24 @ 14:24:46
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: Naffe

Welcome to the dark side... ;) Ses till jul! Puss på dig

2010-11-24 @ 18:32:31
URL: http://lifeofnaffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0